#1 ROSSMANN PROMOCJA -49%

20:04:00

Ostatnio sieć drogerii Rossmann  wprowadziła do oferty powtórne promocje -49% oczywiście z podziałem. 1 tygodnia mogliście zaopatrzyć się w pudry , podkłady , bronzery , rozświetlacze  , róże do policzków i  korektory.  2 tygodniu można kupić wszystko do oczu czyli m.in. kredki do brwi , eyelinery , tusze do rzęs , itd. a w 3 tygodniu pomadki , szminki czy także lakiery do paznokci. 



  • 1 tydzień  
 w pierwszym tygodniu ja zaopatrzyłam się w najpotrzebniejsze moim zdaniem rzeczy czyli: 

1.PODKŁAD 
 
Max Factor Face Finity All Days Fawless 3 in 1
kolor: 40 Light Ivory podkład 3 w 1 z filtrem SPF 

2.PUDER 


Eveline, Celebrities Beauty, matująco-wygładzający puder mineralny Kolor: 22 Natural 

3.KOREKTOR #1 

Korektor w płynie Eveline Art Scenic 2 w 1 kryjąco - rozświetlający   Kolor: Light 

4.KOREKTOR #2 

Pen Concealer Kremowy korektor w kredce 

5.PALETA DO KONTUROWANIA 

WIBO 
Niedługo pojawi się recenzja gdy tylko ją przetestuję.Czytałam dobre opinie na jej temat , więc nie mogę sie doczekać aby z wami podzielić się moją opinią 







 

You Might Also Like

0 komentarze