SERIALOWY RYTM!

21:07:00

Cześć  ja osobiście jestem serialo-maniaczką i jeśli zacznę jakiś oglądać nie mogę się od niego oderwać.Kiedy "Znajdę" nowy serial zawsze oglądam pierwszy odcinek po obejrzeniu już wiem czy mi się podoba i oglądać dalej czy jednak nawet nie obejrzę do końca i wiem że to nie mój typ.
Czy wy też tak macie?
A  Dla maniaków seriali jak ja mogę polecić wam świetną aplikację z której sama korzystam 

TV TIME:
Możecie wybrać przeróżne seralie a następnie wiedzieć jakie już zostały obejrzane a które czekają!
Oczywiście będziecie informowani o  nadchodzących nowych odcinkach waszych ulubionych seriali co dla mnie jest najlepszą opcją!



Tutaj jest moje konto zapraszam do obserwowania.
Aby móc dzielić się ze swoimi odczuciami na temat danego odcinka! oraz możecie zobaczyć jakie seriale oglądam. Ponieważ jest ich sporo!
NICK: Xd0uble


 MOJE SERIALE:
Mam kilka ulubionych z czego trudno jest wybrać ten jeden obecnie oglądam:

1.THE WALKING DEAD
Znalezione obrazy dla zapytania the walking dead
                                     Znalezione obrazy dla zapytania the walking dead
                                               Daryl Dixon jest moim zdaniem najlepszą postacią!

2. SKAM NORWAY/FRANCE
Znalezione obrazy dla zapytania Skam

Znalezione obrazy dla zapytania Skam

Znalezione obrazy dla zapytania skam france
 Obecnie uważam ,że wersja norweska bardziej mi się spodobała

3. NARCOS

Znalezione obrazy dla zapytania narcos

Znalezione obrazy dla zapytania narcos

Znalezione obrazy dla zapytania narcos

Kokainowy Baron Pablo Escobar

4. THE 100
Znalezione obrazy dla zapytania the 100

Znalezione obrazy dla zapytania the 100

Znalezione obrazy dla zapytania the 100

5. STRANGER THINGS

Podobny obraz

Znalezione obrazy dla zapytania stranger things

Znalezione obrazy dla zapytania stranger things

A wy? które seriale Są wasze ulubione ?
Może oglądacie któryś z powyższych?
Jeśli chcecie zobaczyć więcej seriali które oglądam zapraszam na moje konto na Tv time :)

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Oj, ja prawie nie ogl seriali 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu chciałam sobie zainstalować tę aplikację, jednak jakoś mi wypadło to z głowy :D Obecnie niestety oglądam tylko jeden serial, więc nie mam problemów z zapamiętywaniem co obejrzałam, a co nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam seriale, ale ostatnio nie mam na nie czasu ;/ Moje faworyty, to zdecydowanie Breaking Bad oraz Scream. O aplikacji słyszałam ^^ Obserwuję:)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele słyszam o Breaking Bad może też go zacznę ale pewnie dopiero w wakacje gdy będzie więcej czasu. Napewno zajrzę do ciebie! :)

      Usuń
  4. Uwielbiam seriale, jak już się w coś wciągnę to przepadłam, tak samo jak ty oglądałam Stranger Things i The 100 (jestem w trakcie). ;)
    Obserwuje i zapraszam makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam oglądać każdy, ale nie skończyłam wszystkich. Oprócz skam france, bo nawet nie wiedziałam, że jest :D.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak robie zaczynam nowy nie kończąc poprzedniego :/ polecam jest podobny do norweskiej wersji ale tylko do 3 odcinka!
      Wpadnę na pewno!

      Usuń
  6. Szczerze nie kojarzę tych seriali ;)
    Ja aktualnie oglądam Riverdale ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riverdale również oglądam jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
  7. Ja jestem uzależniona od seriali haha
    Używam tej aplikacji bardzo często!
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wspólnej obserwacji na tv time! :)
      Zajrzę na pewno :)

      Usuń
  8. Nie oglądałam żadnej propozycji.
    "Stranger Things" prezentuje się całkiem interesująco, kto wie, może obejrzę! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie/ może wspólna obserwacja?

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej aplikacji i bardzo się sprawdza do ogarnięcia swoich seriali. Ja tylko oglądałam i mam zamiar powrócić do The Wallking Dead.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież nie mogę się oderwać od TWD!
      Wpadnę na pewno! :)

      Usuń
  10. W tym roku zaczęłam oglądać seriale. Aktualnie męczę Lucyfera i Supernatural. Chyba jednak nie jestem dobrą serialo-maniaczką, bo kiedy widzę, że serial ma więcej niż 5 sezonów, czuję jak tracę siły na oglądanie go do końca :D

    Obserwuję i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są takie seriale , które przy 3 lub 4 sezonie tracą już swój wątek :/
      przez to też zdarza mi się nie dokańczać ich :D
      Zajrzę na pewno :)

      Usuń
  11. Nie móje klimaty i nie ogladam :(

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. These series seem so good!! Great post dear! <3
    I follow your amazing blog, so would you follow me back? :)
    Have a lovely Sunday! xx

    Things to do in Italy

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie nie oglądam żadnych seriali, ale chciałabym zobaczyć The 100 i Stranger Things.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, ja również jestem typowym serialomaniakiem :) Korzystam z tej aplikacji, jest świetna!
    Obserwuję:)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z wyżej wymienionych oglądałam tylko Skam. Koleżanka mnie namawia żebym zaczęła oglądać stranger things wiec chyba muszę zacząć haha :)
    Pytałaś o wspólna obserwację więc zaobserwowałam
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież Polecam Stranger Things! :)
      Dzięki ja również Obserwuję :)

      Usuń
  16. Thank you my Dear! <3
    I follow yoy back! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedynie co oglądam to co tydzień The Walking Dead ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam serial "The 100". Gdy obejrzałam pierwszy odcinek również wiedziałam, że to jest to. Nie mogłam oderwać się od niego:) Obecnie nic konkretnego nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Strenger! <3
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no pewnie, że sę zgadzam na wzjemną obs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś uwielbiałam oglądać seriale ale teraz nie mam czasu na to :( Może niedługo się to zmieni :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja polecam True Detective :) Muszę sięgnąć po Narcos, bo już od jakiegoś czasu ten serial za mną chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja też kocham oglądać seriale! <3 Z powyższych oglądałam tylko SKAM, ale mam zamiar zacząć oglądać The 100 bo właśnie podobno jest super!

    zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serialowe posty to coś w stu procentach dla mnie! Kiedyś też miałam tak, że po pierwszym odcinku decydowałam czy oglądać dalej, ale trafiłam na sporo seriali, które pierwszym odcinkiem totalnie mnie zanudziły, a dalej okazały się świetne. Odwrotne sytuacje również się zdarzały! Do TWD zabieram się już jakiś czas, ale ilość odcinków totalnie mnie przeraża. W porównaniu SKAMów dla mnie zdecydowanie wygrywa francuski. Aktorzy dużo lepsi :D Na swoim profilu na Tv Time mam około 500 seriali, więc chyba do końca życia nie zdążę obejrzeć wszystkich :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis, właśnie szukałam czegoś na szare, jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń