#2 ROSSMANN PROMOCJA -49%

20:28:00

Cześć jak pewnie wiecie w drugim tygodniu promocji można było zaopatrzyć się w eyelinery , tusze do rzęs , cienie do powiek i inne rzeczy związane z oczami.Takie promocje moim zdaniem to świetna sprawa ! dzięki promocjom -49% można zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy do makijażu oraz kupić 2 sztuki  wybranego kosmetyku w cenie jednego , albo pozwolić sobie na trochę droższe kosmetyki których na co dzień się nie kupuje z powodu ich ceny. Ja osobiście staram się korzystać z tych promocji gdyż jak wyżej napisałam mogę pozwolić sobie na zakup 2 sztuk w cenie jednego . tym oto sposobem kosmetyki starczą mi na dłuższy czas i oczywiście co w tych promocjach jest najlepsze możemy zaoszczędzić trochę pieniędzy a jak wiadomo kobiety lubią mieć trochę więcej "wolnej " kasy i można wydać na jakieś ciuchy czy coś innego. Ja w drugim tygodniu promocji Rossmann zaopatrzyłam się  również w najpotrzebniejsze rzeczy oraz kupiłam jeden kosmetyk do przetestowania! 

Jako pierwsze kupiłam Eyeliner  w pisaku  "Eveline Art MAKE UP " 
miałam go już wcześniej i stanowczo mogę go wam polecić , ponieważ trzyma się dobrze i nawet długo.




Następnie  kupiłam tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie , jego również mogę śmiało wam polecić , gdyż używałam go wcześniej i trzyma sie bardzo dobrze oraz mi bardzo pasuje szczoteczka jaką posiada obecnie jest to mój ulubiony tusz do rzęs!


A na koniec kupiłam do przetestowania odżywkę do rzęs z olejkiem Arganowym  Eveline 5 w1   której zadaniem jest  podwojenie objętości rzęs , wydłużenie i wzmocnienie , odżywienie rzęs i ich regeneracja , przyśpieszenie wzrostu oraz zapobieganie wypadaniu  , gdy pomaluję rzęsy odżywką a następnie tuszem od razu widzę róznicę , że  moje rzęsy są wydłuzone i  się nie sklejają

  A wy co upolowaliście na promocji w 2 tygodniu ? Pochwalcie się może coś mi podpasuje , a może któraś z moich rzeczy wam się spodobała ? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. obs/obs? daj znać na moim blogu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się obłowiłam tylko na tych dwoch pierwszych promocjach, na tą trzecią pomadkową niestety już nie ząrzylam, ciągle coś stawala mi na drodze grrrrrr czego bardzo żaluję, bo teraz akurat jakieś ppomadki kolorowe przydalyby mi się :P

    Takie akcje powinni orgznizować zdecydowanie częściej <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie zaopatrzyłam się w pomadkę matową z wibo z powodu jej braku ale jak sończyły się promocje od razu ją zakupiłam :) jasne poklikam :)

      Usuń
  3. Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzi Eveline :)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń