#1 BLOGMAS 2017

14:29:00

                                     cześć Wszystkim! Dzisiaj 1 grudzień więc już tylko 23 dni do świąt postanowiłam w tym roku wstawiać wpisy typu Blogmas ale nie wiem czy będą pojawiać się codziennie czy co 2,3 dni. to się okaże! Mi ten dzień minął , lecz mija bardzo dobrze u mnie z 1 grudniem pojawił się też pierwszy śnieg! lecz przy naszej pogodzie nie utrzyma się zbyt długo jednak pierwszy śnieg w tym roku już zaliczony! a u was jak z pogodą?
Szkoła też minęła mi bardzo szybko tylko 5lekcji i zaczęłam swój pierwszy grudniowy weekend a choroba przy tym mnie nie opuszcza więc weekend spędzę kurując się w domu :) Włączę swój ulubiony a raczej jeden z ulubionych seriali czyli Atypowy:
                                              Znalezione obrazy dla zapytania atypowy
   Znalezione obrazy dla zapytania atypowy
Podobny obraz
Jest to serial o chłopaku z autyzmem , który mieszka wraz ze starszą siostrą oraz rodzicami.Chłopak próbuje znaleźć sobie dziewczyny więc szuka porad u innych w tym u swojego przyjaciela którzy pracują razem oraz u swojej terapeutki , tą przygodę , która na końcu wychodzi szczęśliwie ,spotykają również sceny gorsze oraz lepsze dzięki czemu ten serial mnie tak zaciekawił .Polecam wam serdecznie jeśli macie chwilę wolnego czasu!
PIOSENKA NA DZIŚ:Camila Cabello - HAVANA !
 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. U mnie wczoraj padał śnieg i było przez chwilę biało. Ale teraz wszystko stopniało :D Zaciekawił mnie ten serial.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Może włączę sobie pierwszy odcinek serialu, zobaczę czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! a więc czekam na relacje czy się spodobał!

      Usuń
  3. U mnie śnieg był, ale już nie ma :/
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero początek Grudnia na pewno do ciebie jeszcze śnie zawita! :D

      Usuń
  4. U mnie trochę popadało wczoraj - ale praktycznie nic z niego nie zostało :( Blogmas to moja ulubiona seria, dlatego czekam i zaobserwowałam by nie przegapić tych świątecznych wpisów :)
    Pozdrawiam serdecznie! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ogladam seriali :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/11/floral-ripped-outfit-gamiss-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Serial pokazała mi przyjaciółka i jestem już na 4 odcinku, polecam
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń