HAPPINESS JAR #2

14:22:00

Cześć ! Witajcie!   





   Witajcie w nowym roku! już czas żeby nasze słoiki zaczęły napełniać się karteczkami!
  ja już swój mam zrobiony a wy ?. Pewnie każdy z nas ma jakieś postanowienia noworoczne, róbmy wszystko aby się spełniły! jest to najlepszy czas na zmiany! Przedstawię wam mój słoik szczęścia i opiszę jak go wykonałam.





Po 1:
Zrobiłam karteczki na których będę zapisywać rożne rzeczy , które się wydarzyły w danym dniu 


Po 2:
Żeby lepiej mi się rozpoczynało miesiąc, kartki podzieliłam na miesiące (oczywiście tyle kartek ile jest dni w danym miesiącu).
     
Po 3:                                                                                                                                                          
 Żeby jeszcze lepiej urozmaicić miesiące każdy miesiąc gdy już je podzieliłam na 12 ozdobiłam je wstążkami 
 
Po 4:                                                                                                                                                       
Na koniec zostało tylko ozdobić słoik :) tak się prezentuje mój słoik.                                                      
 Wieczko od słoika ozdobiłam czerwonym Materiałem
                                                                 
POCHWALCIE SIĘ SWOIMI SŁOIKAMI . PAMIETAJCIE WRZUCAĆ KARTKI TO  BARDZO USZCZĘŚLIWIA!




You Might Also Like

0 komentarze